Primul prototip Honda Civic Type R
prezentat pasionaţilor englezi a atras un feedback foarte bun,
lucru ce a dus în final la introducerea în producţie de serie mică
a modelului. Doar 20 de exemplare vor fi asamblate în uzina
Mugen din Anglia, clienţii putându-se bucura de
participarea la procesul de asamblare a maşinilor.
Motorul de 2.0 litri a primit un chip tuning,
arbori cu came noi şi o admisie modificată, puterea crescând astfel
până la 240 CP în timp ce cuplul a ajuns şi el la
215 Nm la 6250 rpm. Viteza maximă este de 241 km/h în timp ce
acceleraţia de la 0 la 100 km/h se face în doar 6
secunde, graţie şi unui diferenţial cu alunecare
limitată.
Suspensia este mai tare, sistemul de frânare are acum etriere cu
patru pistonaşe iar jantele sunt mai uşoare cu 32%
comparativ cu cele de serie. Estetic maşina se diferenţiază prin
logo-ul Mugen pe grila faţă, spoilerul agresiv şi pachetul Track,
ce vine cu scuane Recaro, fără banchetă spate şi evident, cu pneuri
de pistă.
Aşadar, nu vă înghesuiţi.